Marta Fiłoń

Trener z zakresu sprzedaży i obsługi klienta oraz zarządzania pracownikami w salonach urody i spa. Specjalizuje się w rozwiązaniach zwiększających efektywność i sprzedaż, przygotowanych specjalnie dla branży beauty. Dzięki zarówno gotowym przykładom, osadzonym w realiach salonów i spa, jak i łatwym do zastosowania regułom pracy z klientem uczestnicy jej szkoleń od razu zwiększają wyniki sprzedaży.

Marta Fiłoń opiera swoją wiedzę na twardych wyliczeniach finansowych oraz regułach psychologicznych, które pomagają lepiej dotrzeć do prawdziwych potrzeb każdego klienta. Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, studiowała także psychologię na Uniwersytecie Warszawskim. Ukończyła Szkołę Trenerów Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.

Od 2010 roku współpracuje z Polskim Instytutem Spa i Wellness oraz wydawnictwem Spa Inspirations, prowadząc Akademię Managera Spa & Beauty. Przeszkoliła ponad 700 osób na szkoleniach otwartych oraz przeznaczonych dla salonów beauty i hoteli spa.

Jest autorką artykułów w „Spa Inspirations” oraz publikacji książkowych i materiałów wideo, pomagających zwiększać sprzedaż w salonie urody i spa.

Więcej na www.szkolenia.spainstytut.pl