Od 8 lat związany zawodowo z obszarem nowych mediów. Pracował w Agencji 121PR i w firmie Socializer (obecnie Isobar Poland), gdzie tworzył strategie obecności marki w social mediach (szczególnie na Facebooku), zajmował się analizami, raportami oraz kontaktem z liderami opinii. Pracował dla takich firm, jak TVN, Jantoń, Raiffeisen Bank, SGH, Macmillan, Coty, Ferrero, LEGO, Fisher Price, PKO BP.
Od 5 lat aktywny trener w dziedzinie social mediów, ma na swoim koncie ponad 600 godzin szkoleń.
Obecnie Digital Marketing Consultant w Socjomanii, gdzie prowadzi szkolenia z zakresu marketingu internetowego. Kieruje również projektami dedykowanymi. W ostatnim czasie w ramach tego typu zadań szkolił zespoły m.in. Shimano Polska, Dalkia Services, ITM Polska Sp. z o.o. (Grupa Muszkieterów).
Autor bloga Infosocialmedia.pl, na którym porusza tematykę popularnych serwisów społecznościowych.