Edukator z 23 letnim doświadczeniem, doradca biznesowy oraz coach. W branży hair&beauty pracuje od 2007 roku.
Doradza klientom jak prowadzić salon, a podczas sesji coachingowych wspiera ich w osiąganiu wyznaczonych celów. Prowadzi szkolenia i dzieli się ekspercką wiedzą w zakresie zarządzania salonem oraz obsługi klienta.
Uczestniczyła w programie telewizyjnym Salonowe Rewolucje, gdzie szkoliła i doradzała jak rozwijać biznes. Pisze dla Kuriera Fryzjerskiego, Akademii Versum oraz na portalu Modne Włosy.
We wrześniu 2015 roku na rynku ukazała się jej książka:
„PORADNIK FRYZJERA, czyli obsługa doskonała w salonie fryzjerskim”
To pierwszy, polski poradnik, który przedstawia standard obsługi klienta w salonie fryzjerskim, z uwzględnieniem obsługi dopasowanej do typu osobowości klienta. Iwona pokazuje jak rozpoznać oczekiwania klienta i profesjonalnie ustalić fryzurę. A także, jak skutecznie zachęcić klientów do wykonywania zabiegów pielęgnacyjnych w salonie oraz zakupu produktów do pielęgnacji domowej i stylizacji.
Wykonana fryzura ma duży wpływ na zadowolenie klienta, ale nie jedyny. Równie duże znaczenie, a nawet, jak pokazują badania – nieco większe, ma jakość obsługi klienta oraz salon, w którym usługa się odbywa. I o tym jest ta książka.
Książkę można nabyć na stronie: www.poradnikfryzjera.pl