Instagram jest idealnym kanałem promocji dla Twojego salonu. Dlaczego? To właśnie w tym medium za pomocą atrakcyjnych zdjęć i filmów pokażesz efekty swojej pracy i niesamowite metamorfozy klientów. W ten sposób zyskasz zaufanie odbiorców i zachęcisz ich do rezerwacji wizyty. Na Instagramie pokażesz również ludzką stronę swojej firmy, nawiążesz więź z followersami, a przecież… Czytaj dalej »
Lekcje, szkolenia i kursy
Ile kosztuje prowadzenie salonu urody?
Zakładając firmę, rzadko mamy pełną świadomość, ile będą wynosić miesięczne koszty jej prowadzenia. Zwykle koncentrujemy się na wydatkach związanych z uruchomieniem biznesu, zakupem sprzętu, kosmetyków… Wiele osób nie odkłada pieniędzy na pierwsze, słabsze miesiące działalności, licząc, że bieżące wydatki uda się pokryć z pierwszych zysków. Często okazuje się jednak, że stałe koszty są naprawdę… Czytaj dalej »
Procedury w branży beauty, czyli jak usprawnić organizację pracy w salonie
Dobrze opracowane, zrozumiałe i konsekwentnie stosowane przez wszystkich pracowników procedury pomagają Ci skutecznie rozwijać salon i zwiększają jego szanse na sukces. Wspierają dobrą organizację pracy, ułatwiają zarządzanie zespołem, doskonałą realizację usług, a także utrzymywanie wysokich standardów obsługi – które dają Ci przewagę nad konkurencją. Warto pamiętać, że lojalność klienta utrzymuje się właśnie poprzez dostarczanie… Czytaj dalej »
Osiągnij efekt WOW w swoim salonie beauty!
Efekty WOW to te wszystkie drobiazgi, które wpływają na finalną całość i sprawiają, że goście salonu czują się zawsze wyjątkowo. Odnosi się to do odczucia emocjonalnego, które towarzyszy klientom już od pierwszego kontaktu z salonem. Są to wszelkie aspekty, które tworzy się poprzez atmosferę, czynniki wyróżniające, dbałość o szczegóły – i które docelowo wywołują… Czytaj dalej »
Jak branża beauty może skutecznie wykorzystać wideo w social mediach?
Wideo jest dziś wszędzie. W komunikacji marketingowej nie ma drugiej formy przekazu, która tak bardzo zdominowałaby zasięgiem platformy online. Już od kilku lat mówi się, że mamy “rok wideo”. Prawda jest jednak taka, że zaczęliśmy tę formę komunikacji konsumować chętniej w ostatnich 2-3 latach – za sprawą coraz lepszych łączy internetu mobilnego, świetnych telefonów,… Czytaj dalej »
Dobra identyfikacja wizualna salonu, czyli podstawa skutecznej promocji
Branża beauty w Polsce dynamicznie się rozwija, a liczba salonów i gabinetów na rynku stale rośnie. To sprawia, że coraz trudniej jest wyróżnić się na tle konkurencji i zachęcić klienta do wizyty właśnie w naszym salonie. Z tego powodu szczególnego znaczenia nabierają kwestie związane z wizerunkiem i renomą marki – to, jak postrzegana jest… Czytaj dalej »
Jak sobie radzić z niepochlebnymi komentarzami (kryzysami) w internecie
Jeśli prowadzisz działalność w branży hair and beauty, z pewnością się zgodzisz, że obecność Twojego biznesu w internecie to dziś konieczność. To właśnie tutaj klientki i klienci zwykle podejmują decyzję o tym, jaki salon wybiorą, i to właśnie tu sprawdzają, czy warto się udać do konkretnego miejsca. Z jednej strony sieć stwarza wiele możliwości,… Czytaj dalej »
8 sposobów na zbudowanie pozytywnych relacji z klientami
Prowadzisz salon beauty już od jakiegoś czasu, a może dopiero zamierzasz go otworzyć? Konkurencja na rynku jest duża, a Ty się zastanawiasz, jak zjednać sobie lojalność klientów, tak aby zostali z Tobą jak najdłużej? Odpowiedź to marketing relacji. Jeśli jest odpowiednio i strategicznie realizowany, daje gwarancję rentowności każdej firmie. To narzędzie sprawia, że każda… Czytaj dalej »
Personal branding. Jak mądrze zarządzać biznesem w Twojej branży?
Wcale nie tak dawno temu, gdy mówiono o artystach, w definicji tej mieścił się zazwyczaj malarz, tancerz, pisarz, aktor czy poeta. Wyliczenie to nie jest listą zamkniętą, a postrzeganie profesji w ciągu kilku ostatnich lat znacznie się zmieniło. Przede wszystkim przybyły nam nowe zawody. To na przykład lider (zamiast urzędowego dyrektora) coach (specjalista koncentrujący… Czytaj dalej »
Public relations w branży beauty, czyli jak budować relacje z otoczeniem
Czy wiesz, że wszystko, co się dzieje wokół Twojego salonu, wpływa na to, w jaki sposób zapisuje się on w głowie potencjalnego klienta? Wizerunek każdej firmy kształtują zarówno jej strona internetowa, blog, profile w mediach społecznościowych, jak i wygląd salonu, ulotki, wizytówki oraz jakość obsługi klienta. Jak to wszystko zgrać? W jaki sposób budować… Czytaj dalej »